Joukkoviestimet 2011

  • Joukkoviestimet – Finnish Mass Media on artikkeleihin ja tilastoaineistoon perustuva monipuolinen katsaus Suomen joukkoviestinnän tilaan. Julkaisussa tarkastellaan joukkoviestimiä seuraavina kokonaisuuksina: joukkoviestinnän talous ja kulutus, sanomalehdet, aikakauslehdet, radio, televisio ja verkkomedia. Sisältää myös kansainvälistä vertailutietoja. Jokaisesta joukkoviestinnän sektorista on lisäksi tilastokatsausten yhteydessä tiiviit johdantoartikkelit; kulutus, televisio, radio, äänitteet, video, elokuva, kirjat ja kirjastot, sanoma- ja aikakauslehdet ja internet. Julkaisussa on myös kansainvälisiä vertailutietoja sisältävä luku. Jokaisesta joukkoviestinnän sektorista on lisäksi tilastokatsausten yhteydessä tiiviit yhteenvetoartikkelit.
  • Julkaisun englanninkielinen nimi: Finnish Mass Media 2011
  • Aihealue: Kulttuuri ja viestintä
  • Liittyy tilastoihin: Joukkoviestintä
  • Julkaisuajankohta: 8.3.2012
  • Kielet: suomi-englanti + osia ruotsiksi
  • Julkaisija: Tilastokeskus
  • Suomen virallinen tilasto (SVT): ei
  • Hinta: 55 euroa
    • Julkaisumuoto: pdf
    • ISSN: 2242-6477
    • Julkaisumuoto: painettu
    • ISSN: 1455-9447
    • Tuotenumero: 3090

Julkaisutilaukset

Linkkipolku

Olet sivulla: Etusivu > Tuotteet ja palvelut > Julkaisut > Julkaisuluettelo > Kuvailusivu

Navigointi

Tuotteet ja palvelut

Julkaisut


Muualla palvelussa

kuva

På svenska In English Tulostusversio
Hakemisto| Sivukartta| Palaute| Yhteystiedot
Förstasidan| Home
Etusivu Tilastot Tietoa tilastoista Tiedonkeruut Tuotteet ja palvelut Ajankohtaista Tilastokeskus

Haku

Tilastokeskus
Tilastokeskus PalloVaihde 09 17 341 PalloYhteystiedot PalloTekijänoikeudet ja käyttöehdot PalloPalaute